Klantinzichten: het kennen, herkennen en erkennen van de klant is de basis!

Customer eXperience Scan

Waar sta je? De CX scan brengt wat betreft klantgerichtheid op een heldere manier in kaart, wat al goed gaat, welke onderwerpen verbetering nodig hebben en wat hierin de eerste prioriteiten zijn. Zowel vanuit klant- als medewerkersperspectief.


Een duidelijke kapstok waaraan je de activiteiten kunt ophangen


Meer weten vraag brochure aan

Klantreizen (customer journeys)

Klantreizen laten de blinde vlekken die elke organisatie heeft, verdwijnen. Vanuit het perspectief van je klanten achterhaal je hoe de klantreis er uit ziet, waar je het verschil kunt maken in de klantbeleving, en waar de kansen liggen. Op een heldere manier wordt de klantreis visueel gemaakt waardoor de kansen voor een betere klantbeleving duidelijk zichtbaar worden. Je kunt gerichte keuzes maken op welke onderdelen je wilt excelleren of welke processen je efficiƫnter kunt inrichten.


De pieken en dalen binnen de klantreis worden haarscherp


Meer weten neem contact op

Klantreflectie

Deep dive in de relatie! Een duurzame klantrelatie gaat om het echt begrijpen wat er bij een klant speelt en wat de relatie maakt en eventueel kan breken. Wij gaan in gesprek met jouw belangrijkste klanten. Middels deze gesprekken krijg je structureel inzicht in hoe jouw belangrijkste klanten jouw organisatie ervaren en waar kansen liggen. Bovendien zorgen wij dat hun visie en mening te horen (en te zien en te voelen) is binnen de gehele organisatie.


Je eigen klant als ultieme prikkel!


Meer weten neem contact op