Klantenervaringen met over BuroCactus

Voor Port of Amsterdam, heeft Gaby zich ondergedompeld in de wereld van binnenvaartschippers en hoe hun reis verloopt in relatie tot de Amsterdamse haven. Het doel van dit klantreisonderzoek was om beter inzicht te krijgen in hoe Port of Amsterdam haar dienstverlening kan verbeteren voor deze doelgroep. Gaby heeft dit op een heerlijke pragmatische en doortastende manier gedaan. Niet alleen wij, maar ook de schippers waren erg te spreken over haar aanpak en professionaliteit. Daarnaast was/is zij ook echt mijn sparringpartner; ook na het traject.

Stefanie Meltzer, Port of Amsterdam


Om het gast-denken binnen Walibi nog meer een boost te geven, hebben wij een Insights-dag georganiseerd voor ons marketing en sales medewerkers. Gaby heeft dit samen met mij ingevuld en begeleid. Een hele dag inspiratie en actie; van het spelen van de CX game, interview training, zelf aan de slag tot een afsluitende workshop om de onderliggende insights (en gastbehoeften) te identificeren. Het was een zeer geslaagde dag. Dit komt zeker ook door Gaby. Ze is in staat om gedurende de dag iedereen te betrekken, erbij te houden, op een laagdrempelige manier een connectie te maken en mensen ook echt te activeren tot anders denken en doen. En dat op een prettige en speelse manier.

Marcel Paquay, Walibi


Gaby heeft voor ons kantoor de Customer Experience (CX) Scan uitgevoerd. Het is bijzonder waardevol om je eigen klanten over jezelf te horen; om vanuit hun persoonlijke ervaring feedback te krijgen. Dat raakt direct de juiste snaar en spreekt erg tot de verbeelding. Door de CX scan zagen alle partners de noodzaak om ons fundament te verstevigen. Het is erg prettig werken met Gaby. Ze schakelt snel, begrijpt onze dynamiek en durft ons een scherpe spiegel voor te houden.

Richard Le Grand, Windt le Grand Leeuwenburg Advocaten


Gaby is een energieke en enthousiasmerende customer experience expert. Zij heeft oog voor haar klant en voor de klant van de klant. Ze maakt makkelijk contact en slaat met groot gemak een brug tussen de verschillende disciplines binnen een organisatie. Ze heeft veel kennis op het gebied van customer experience en is daardoor een hele betrouwbare sparringpartner. Ze is doelgericht en helpt haar klanten om dit ook te zijn door continu de stip op de horizon in herinnering te roepen. Samenwerken met Gaby is erg prettig, na afloop van onze sessies lopen mijn collega's en ik altijd geïnspireerd naar de volgende afspraak. Gaby heeft voor mij, in mijn Zorg en Zekerheid periode, verschillende trajecten uitgevoerd; o.a. een CX inspiratiedag en een customer journey training.

Tamar Voskamp; Spaarne Gasthuis


Gaby heeft bij ons de CX Game train-de-trainer-training gegeven. Het was een ontzettend leerzame en motiverende training vol energie; zeker ook dankzij de inspirerende begeleiding van Gaby. Daarnaast is het erg fijn om Gaby te werken. Ze is betrokken, ze weet waar ze het over heeft en ze voelt echt als een onderdeel van ons CX team.

Marijke Verspeek; DLL


Op een vrijdagmiddag, tijdens een maandelijks salesoverleg heeft Gaby bij ons de CX Game gespeeld. Vol energie en strijdlust zijn wij de game aangegaan. Erg leuke manier om, met je team, op een andere manier te kijken naar je klanten en hoe wij het als Kasparov doen. Daarnaast zijn we ook met een aantal concrete actiepunten het weekend in gegaan.

Jasper van Eck, Kasparov


Wij stonden als BDMC team voor de uitdaging om onze interne positionering te versterken. Waar staan wij voor? Wat dragen wij bij richting de partners? In een dagdeel, begeleid door Gaby, hebben we met het team het eerste ontwerp van de interne klantbelofte ontwikkeld. Gestart met de CX game en aansluitend in een workshop de klantbelofte ontwikkeld. Het was gave manier om het zo samen aan te pakken. Het was niet alleen leerzaam, maar ook een ‘teambuilder’. Gaby deed het erg leuk en goed; met een heldere uitleg en stevige begeleiding. We zijn een flinke stap dichterbij gekomen.

Teamleader Business Development; Groot advocaten kantoor (Zuid As)


Gaby ken ik al jaren. Ik heb vanuit verschillende functies en projecten met haar samengewerkt; zowel bij ABN AMRO (Customer Journey training) als bij Interface (CX Game). De kracht van Gaby is dat ze echt een verbinding maakt. Op een prettige manier mensen uitdaagt, eerlijk zegt waar het op staat en mensen in beweging krijgt. Ze heeft iets speels over zich waardoor ze mensen op een positieve manier uitdaagt. Niet lullen maar poetsen; maar met een lach.

Lieke Scholten, BigBrands