BuroCactus zorgt dat jouw klanten een geweldige klantervaringen hebben. Elke keer weer waardoor ze graag klant BLIJVEN, TERUGKOMEN & AANBEVELEN.

Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie, stap voor stap, in beweging komt. Met als resultaat: enthousiaste medewerkers die zorgen voor enthousiaste klanten én daarmee groei! Dit doen wij op een pragmatische en energieke manier.

Beweging begint door te PRIKKELEN en ACTIVEREN. Hiervoor zetten we verschillende tools in. Welke tool (of mix van tools) voor jouw organisatie wordt ingezet, is afhankelijk van de fase waar jouw organisatie in zit. Gedurende de intake bespreken we wat jullie uitdaging is; wat de gewenste output is en wat jullie hierin verder kan helpen. Op basis hiervan zetten we de meest effectieve tool in zodat we jouw organisatie ook daadwerkelijk in beweging krijgen en verder brengen.

Prikkelen: Klantinzichten
het kennen en erkennen van de klant is de basis!   

         

Customer Experience Scan: Waar sta je wat betreft klantgerichtheid? De CX Scan biedt inzicht, creëert overzicht, een scherpe focus en zet aan tot de juiste acties voor een hogere klantbeleving.

............................................................

Klantreizen: Vanuit het perspectief van je klanten achterhaal je hoe de klantreis(en) er uit ziet die klanten in relatie tot jouw organisatie en processen maken.

............................................................

Klantrefelctie: deep dive in de relatie: Weet altijd van je belangrijkste klanten hoe zij je organisatie ervaren, waar kansen liggen maar ook waar gevaar loert.

Activeren: klant & medewerkers activaties
genoeg inzichten en gepraat: tijd voor actie!


Customer Experience Game: The CX Game is een effectieve, leuke en prikkelende manier om het klantdenken onder medewerkers een boost te geven.

............................................................

Activatie workshops:Van inzichten naar acties: in beknopte en effectieve workshops komen tot concrete en gedragen actieplannen; inclusief wie hier verantwoordelijk voor is.

............................................................

Klant-inspiratiedag: Inspireer, vergroot het klantdenken en zet aan tot actie. Door de organisatie, de medewerkers en de klant samen te brengen.

............................................................

Interviewtraining: Waarom uitbesteden als je het ook zelf kunt. Training om medewerkers zelf met eigen klanten in gesprek te laten gaan.