The CX Game® by Blommaberg is een effectieve, leuke en prikkelende manier om het klantdenken onder medewerkers een boost te geven. Het helpt het bewustzijn over de klanten en hun beleving te vergroten. Maar ook om medewerkers te leren wat zij zélf kunnen doen om klanten een betere beleving te geven.
Bewustwording en concrete actiepunten; voor morgen maar ook voor de toekomst.
The CX Game® by Blommaberg is een wereldwijde beproefde en effectieve methode om klantgerichtheid te laten leven; ontwikkeld door BlommaBerg. BuroCactus is partner van The Customer Experience Game® by Blommaberg..
Activatie workshops waarin klantinzichten vertaald worden naar concrete actieplannen, procesverbeteringen en gedragsafspraken die je met elkaar maakt, die de klantbeleving positief beïnvloeden.
Niemand gaat de deur uit zonder concrete en heldere afspraken.
Een klant-inspiratie dag zorgt dat de organisatie, de medewerkers en klant samenkomen. Onderdelen van de dag zijn b.v.: mini-training belang van klantgerichtheid, CX Game, activatie workshop, inspirerende sprekers en zeker ook co creatie met klanten.
Je laat zowel intern als extern zien dat je het belang van klantbeleving serieus neemt.
Training en coaching zodat de medewerkers in de toekomst zelf inzichten over klanten/klantreizen kunnen verkrijgen en kunnen omzetten in concrete verbeteringen.
Waarom uitbesteden als je het ook zelf kunt doen?